HTML

Dettingen @ the wild pig city

Nem fedezhetünk fel új földrészeket anélkül, hogy bátorságunk lenne szem elől téveszteni az ismert partokat.

Friss topikok

Linkblog

nothing special

2009.01.20. 16:14 istibisti

Dióhéjban mai eddigi napocska: ismét 6kor ment Lalle dolgozni, felébredtem rá, nomeg arra is hogy vmi hatalmas ricsaj jön lentről, kiderült hogy a konyhában egy kést vágott többször nagyerővel vmi fémfelületre a srác, hogy felébressze Thorstent puszta figyelmességből. de sztem sikerült itt még néhány közeli házban lakó egyedekkel is tudatni, hogy nincsenek egyedül e világon.

attán úgy 11ig eltelt az idő mindenféle hasznos és haszontalan dologgal, aztán útra keltünk Thorstennel Reutlingenbe, ami úgy 15km-re van innen, elmentünk volt albérletébe ahonnan elhoztunk pár ládányi cuccát, attán kis városnézés, a főtéren egy bódéban ungarisches lángost lehetett kapni, majd vmikor megkóstolom, aztán meg Nordsee-be kajáltunk, majd mivel még éhes voltam, biztos ami sicher alapon egy kebabot is bekaptam. aztán Jugendhaus, a helyi törzsfőnök, Arammal taliztam, meg Almával, akinek faterja magyar származású így beszéltem végre magyarul ismét, bár tegnap is bajszingerrel váltottunk néhány szót, milyen is volt élőben a magyar-szlovák kézimeccse Eszéken,right?

majd hazatoltuk a bringát, ház előtt összefutottunk Lalle nagyszüleivel akik a szomszéd öreglánnyal csevegtek, várták a srácot mert kocsijának aksiját fel kellett tölteni lemerülés miatt, majd visszajönnek. és most itt fexem ölemben géppel az ágyban és nektek írogatok. esti programot még nem döntöttem el, Bad Urachban fociedzés, vagy dettingeni kéziedzés egy kis fitness studio-látogatással, de lehet inkább utóbbit választom.

most az isteni szikra nem pattant még ki fejemből, így nem is írok többet, inkább cselekszem hogy legyen miről írni :D

ötleteket ellenben szívesen fogadok az oldal látogatottságának, kommentek számának növelése érdekében!! a legjobb ötletek gazdái ismét sorsoláson vesznek részt, a győztesé a dicsőség :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bisti.blog.hu/api/trackback/id/tr97891329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donky 2009.01.20. 17:28:46

Jelentem egyik sutyurkának sikerült regelnie.
Nem tudom az Aggódószülők mennyire ismerik Pisti jelenlegi környezetét (Én jártam arra, és tuti nem engedtem volna ki oda:P)....:)
Mondhatnám viccet félre téve..., de nem volt az
Am eddig télleg nagyon lefáraszthatott a kint léted:)
Üdvözlöm Lallet meg thorstent is

istibisti 2009.01.20. 17:43:53

@Donky:
kösz haver, tudtam hogy mindig is számíthatok rád :D
ismered a ' fuck off ' jelentését?
süti beállítások módosítása