HTML

Dettingen @ the wild pig city

Nem fedezhetünk fel új földrészeket anélkül, hogy bátorságunk lenne szem elől téveszteni az ismert partokat.

Friss topikok

Linkblog

Handball rulZ

2009.01.21. 00:09 istibisti

bezony ahogy a cím is monnya,valódi kézilabdássá váltam :) persze hosszú és komoly volt az út idáig, mindenesetre megérte.

miután hazajött munkából L., hármasban elcsavartunk boltba, bevásárlás céljából. összegyűlt néhány üres üveg, így azokat is visszavittük. egy közönséges helyre mentünk, mégis olykor kellett fél perc ahhoz, hogy visszacsatoljam leesett államat. az üvegeket nem nénik és nem is bácsik vették be, hanem egyfajta gép, sosem láttam még ilyet. eccerüen a rekesszel együtt beraktuk ilyen futószalagra a dolgot, a gép felismerte miaz mennyi stb, és kiadott egy papiruszt amit le lehetett ugye vásárolni a kasszáknál. a következő a zöldséges osztályon történt, egy fürt banánt ráraktam a mérlegre, és az meg szintén felismerte hogy banán, csak a fajtáját kellett benyomnon a digit kijelzőn. ja és volt találtunk pick szalámit is, igaz elég borsos áron, de magyar!

aztán hazajöttünk, tanulgattam-olvasgattam, majd 7körül elmentünk edzésre ide a helyi sportcsarnokba. a parkolóban összefutottunk két kézis sráccal, kezükben az edzések után nélkülözhetetlen láda sörrel. attán átöltöztünk, majd mire mindenki megjött, elkezdődött az edzés, nekem nem volt sok kedvem rohangálni így lementem a kondi-terembe, nem vmi jól felszerelt, igazából csak a kézilabdához szükséges izmokhoz való. aztán Lalle lejött hozzám mert ilyen specko edzést kell csinálnia még jódarabig a lába miatt. nemsokkal később megnéztem milyen is egy kézilabda edzés: pont olyan, amilyenre gondoltam, fociztak :D több se kellett nekem, be is álltam közéjük; az egész bagázs kétballás, akkorákat röhögtem (magamban) rajtuk, fain volt nagyon. aztán következett a rendes edzésféle, gondoltam ez már nem az én asztalom, de mondták h maradjak. Lalle labdáját felkaptam, kicsit ragadósnak éreztem, nem olyan mint egy tesiórán. aztán mondták a népek kenjen be a kezem vmi cuccal, leginkább a viaszhoz hasonlított, az ízére nem térnék ki. majd tettem bőven a kezemre, és olyan volt hogy ihajj, aki kézizett már tudja miről beszélek, aki meg nem annak elmondom hogy mikor elhajintottam a zsugát, kb feletávolságra ment el mint gondoltam, kicsit beragadt a puska. aztán mondták tegyek még rá cuccost, tettem is, majd mindenféle kapuralövés, védővel védő nélkül, én meg dobtam úgy 2-3 gólt amit örömmel és elégedettséggel konstatáltak mind a többiek, mind jómagam. mondták is h jó a testfelépítésem a kézihez:P aztán úgy fél óra 'edzés' után rásasoltam ujjaimra, és legalább 3-on az ujjbenyeimnél, mint az ujjlenyomtatnál lejött a bőröcske, mintha vízhólyag lenne és kipukkadt volna, kicsit bevérzett meg égett mint a Reichstag. így abba is hagytam a játékot, próbáltam vízzel lemosni azt a gedvát a kezemről, nem ment, majd szóltak h nem is fog, és kaptam ilyen nivea arc kéz vagy vmikrémet amivel szimpla dörzsöléssel lejött rólam.
a történethez még hozzáfűzném, hogy dumáltam a srácokkal edzés közben+után is, jó arcok, be is fogadtak egyből, amit onnan gondolok h folyton nyomták a kezembe a söröket. edzés után szokása a társaságnak közösen beülni egy étterem-kocsma szerűségbe, ott kajolni meg inni egy sört és csókolom. így is történt, kajáltunk is, jómagam gyrost evett krumplival meg salival, azt mondták h a kisebb is elég lesz, és miazhogy, baromi nagy adag volt. kb 10en voltunk csak, mindenki evett vmit, aztán mire végeztünk, hozott a pincércsaj még 3 adag gyrosos sültkrumplis balhét+egy redbull+jéger párosítást ajándék gyanánt. szóval nem maradtam éhes, az biztos. de szomjas sem, hiszen megittam vagy 3 sört :) közben persze beszéltem én németül, olykor angolul ha az jött nyelvemre, néha magyarul,de azt nem értették, mondtam hangosabban úgyse, még ilyet.. majdan egyszer csak előttem termett egy felespohár, benne egy olyan vmi, amit nem tudok és nem is akarok tudni mi volt az. azt mondták, náluk az a szokás hogy a csapat új játékosainak meg kell ilyet innia, ilyen szertartásszerü dolog. szóval megittam. nem volt jó. alkoholt éreztem nemkeveset, nomeg borsos erőspaprikás dolgokat a számban, torkomban, pocakomban. eztán gondoltam elmegyek wc-re, azt még nem tudtam hogy mi fog történni ott velem. ittam vagy fél liter vizet, de tapasztalatból tudtam már, h ez nem fog segíteni. csak azért nem telefonáltam ki az ablakon, mert sajnáltam a finom vacsorát :) aztán hamar elmúlt a gyötrelem, bár éjszaka kétszer is kimentem mosdóba inni sok-sok vizet.

annyira elfáradtam, h nagyon, 11kor ébredhettem fel, az otp nagyon mínuszban, dászvidánnyá uccsó izraeli katona is elhagyta gázát, itt próbál a nap sütni. Thorstennek javasoltam főzzünk levest: kicsit híg lett, így gondoltuk elpárologtatjuk a felesleget. ezalatt olvastunk sporthíreket, és vészjósló jeleket hallottunk a konyhából. megfontolt, kómotos lépéseket tettünk a veszélyes zóna felé, majd pislogó szemekkel konstatáltuk, hogy nagyabaj. a spárgakrémleves önálló életre kelt, kifutott mint a picsa, a maradék meg ugyanolyan híg maradt. takarítás, gondolkodás, majd döntés a szokásos menü mellett: szendvics!:D  3fős adagú zacskósleveshez mennyi vizet kellett volna adnunk??

délután elmegyünk Sirchingenbe Lalle faterjához, kínai kaját készít, volt már szerencsém kipróbálni, tényleg jól csinálja az öreg. aztán feltehetően Reutlingbe fogunk menni, ha jól értettem sportolás céljából, aminek mindenképpen örülök, hiszen a forinttal párhuzamosan történelmi magaslatokban szárnyal testem tömege, köszönhetően a vizsgaidőszak alatt sportmentes életmódtól, elsősorban.

a hétvégi előzetes programról röviden: péntek estére kézis népgyűlés ha jól értettem currywurst-os kajával, szombaton meg egy közeli településen farsangszerű party, leginkább az 5 euróért 4 becks akció végett szándékoznak németajkú kollégiám beállni a sorba.

mostanra ennyi jutott eszembe, majd jelentkezem

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bisti.blog.hu/api/trackback/id/tr19892362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanczi 2009.01.21. 14:33:31

Már rögtön egy kérdéssel kezdenék:) Mikor voltál utoljára boltban? Mert az a gép amit leírtál az nálunk is megvan a legtöbb áruházban vagy diszkontban én rendszeresen használom az üvegek visszaváltására. A mérleg is ismerősen csengett, majd egy kis gondolkozás után rájöttem, hogy ilyet is lehet használni nálunk nem is egy helyen:) A link alatt megtekintheted az automatát amire én gondolok valószínűleg ilyet használtál te is:D www.evertronics.hu/hun/tomra.htm Azért örülök hogy látsz kint új dolgokat:D
Mire végeztem a kommenttel megkaptam a mérleg képéhez vezető linket is, ami az alábbi címen megtekinthető hu.mt.com/mt/products/termekek-applikaciok_elelmiszer-kereskedelem_onkiszolgalo-merlegek/UC3-GTT-P_Product-Product_1225905827851.jsp
Azért a sok sörért irigyellek:D

Donky 2009.01.21. 14:43:56

Kimentél nyugatra, és rögtön balkánnak nézed kicsiny országunkat:) Hazafelé remélem két jegyet vettél(a másik a söröknek)

istibisti 2009.01.21. 14:57:01

hát srácok, most egy kicsit lehidaltam :D azért nem láthattam a visszaváltós gépet mert én otthon sem szoktam sört inni, így nem is váltottam még vissza(ill egyszer akartunk a coránál, csak az majdnem 50ezrembe került..)
ez itt nem a reklám helye, szóval mi interspárosan vagyunk, ott nincsenek ilyen kütyük, asszem :)

najó, lehet csak én nem láttam a fától az erdőt.
és olyan kütyüt láttatok már ami a csapvízből bubis finomat csinál? :D

ui: még a végén kiderül, fejlettebbek vagyunk nyugatnál

tanczi 2009.01.21. 17:46:58

igen láttunk azt hívják szódagépnek bemész a mediaba és ott is van nem is egy fajta:D

istibisti 2009.01.21. 20:46:28

tánczi bakker, ne vedd már el a kedvem, azt hittem ez itt a high-tech hazája, automatikus minden, a kerítés is kolbászból van, erre meg jösz nekem a dumáddal hogy minden otthon is megvan. most mitévő legyek?? minnyá csomagolok és felülök az első vonatra, úgyis csak az erkélyről kell átugranom.

tegnap bementem a kocsma wc-jére, mosnám a kezem erre a kéztörlőpapírt adó cuccos önálló életre kelt, és máris kiadott egy törlőpapiruszt vagy mit. az a lusta eget!

Dawson 2009.01.22. 00:01:34

Bazz Pisti, ilyen gépekkel még én is találkoztam, s ezzel azt hiszem mindent elmondtam...

Egyébként meg szégyelld magad, hogy a németek leitatnak, s nem bírod a strapát. Látszik, hogy ezen a téren is nagy lemaradásban vagy. Sem a sport, sem az ivás... Biztos, hogy férfi (fiú) vagy???

istibisti 2009.01.22. 00:16:54

na végre, Mr White is szót kért :P
ha azt mondom, h ezzel a hülye dumával akartam emelni a nézettség és hozzászólások számát, elhinnétek nekem? :D

tévedés ne essék, azért még bírom a kiképzést, engem leitatni azért nem egyszerű dolog =)

hát neked meg hogy ityeg a fityeg új lakótársaddal?
süti beállítások módosítása